lørdag 7. mars 2009

Uke 38, dag 6: Hva er det som skjer???

Nå har jeg gått ned flere dager på rad, det er helt utrolig!

Morgenvekt: 91,8 kg. Jippiiiiii! Da er jeg 13,2 kilo lettere enn i juni i fjor. Og over 16 kilo lettere enn for et år siden …

Det må jo være Torkils råd om mindre "ekstrafett" og mindre porsjoner som har gjort susen?

FROKOST
2 kokte egg med Seltin. Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
Omelett med egg, creme fraiche, bakemiks (fra Ketolyse), mandelmel, fiberhusk (Lepicol). Stekt i Cocosa. Ved siden av litt brokkoli med ostelokk varmet i mikrobølgeovnen.

SMÅSPISING
Litt mandler, valnøtter og noen biter økologisk brie.

MIDDAG
En biff Lindstrøm (oppskrift fra ketolyseboka) og litt brokkoli. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og fire valnøtter. Vann.

KVELDS
En porsjon kakaokrem. Vann.

Det ble en del rødvin i kveld … Kanskje jeg drakk en halv flaske?

2 kommentarer:

Anonym sa...


Gratulerer med nedgangen ♫
Stå på!

Klem fra Sissel O

Fru Løvetann sa...

Takk o takk, Sissel O.!

Jeg er nesten litt vantro til det som skjer. Men jeg tror forklaringen må være i rådet fra Torkil om mindre "ekstrafett" og mindre porsjoner. Jeg håper det fortsetter, for nå har jeg stått stille så lenge.