torsdag 12. mars 2009

Uke 39, dag 4: Stabil vekt

Morgenvekt: 91,6 kg. Glad for at jeg ikke går opp! Føler at jeg spiser litt i overkant nå, så jeg må nok skjerpe meg litt igjen. Og så er det dette med mosjon, da …

Sliter med depresjon for tiden, ikke så kjekt. Men det er likevel ikke noe problem å holde fast ved dietten, heldigvis. I helgen må jeg prøve å få beveget meg litt. Tror veiene er bare nok til å ta fram sykkelen, det vil kanskje hjelpe litt.

FROKOST
En kvart omelett. Agurk, gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En kvart omelett med rømme og Jarlsbergost. Litt valnøtter. Kosttilskudd, vann og te.

MIDDAG
Kylling, brokkoli, vårløk, purre og ingefær, stekt i olje. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og en porsjon pisket krem med kakaopulver. Mandeldryss.

Ingen kommentarer: