torsdag 5. mars 2009

Uke 38, dag 4: Nå ser det ut til at det løsner, gitt!






Morgenvekt: 92,6 kg. Hurra! Nå tør jeg tro på at det endelig løsner igjen. Da har jeg gått ned 12,4 kg siden 16. juni i fjor og over 15 kg i løpet av ett år. Sakte, ja. Men forhåpentligvis robust.

Jeg har brukt mindre tilleggs-fett og spist mindre porsjoner. Og så har jeg ventet med frokost til lenger utpå dagen. Og endret frokosten litt, fra omelett med grønnsaker mer i retning av pannekakeaktig sak med mandelmel, ketolyse bakemiks og Lepicolpulver.

Det er skummelt å spise mindre, utrygt liksom. Jeg kommer i kontakt med spiseforstyrrelses-tendensene mine. Underbevisstheten er redd for sulten før neste måltid, og den er tryggere når magen er godt fylt. Så dette er en mental omstilling på dypt plan.

Akkurat de siste dagene har jeg kjent at magen er litt mindre, og det ligger jo et velvære der som jeg prøver å fokusere på.

FROKOST
Omelett av vanlig type, avokadoskiver og strimlet gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Omelett og ostegratinert brokkoli.

MIDDAG
Krydderstekt kjøttdeig med brokkoli, stekt purre og ingefær og en klatt rømme. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Kakaokrem med to flak Lindts og en kopp kaffe.

KVELDS
Omelett med smør og ost.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: