fredag 13. mars 2009

Uke 39, dag 5: Veiedag og årets første sykkeltur





Morgenvekt: 91,4 kg. Altså 200 gram ned fra i går - kjempefint, synes jeg!

Sliter med depresjon nå, men bestemte meg for å tvinge meg selv til å starte dagen med en sykkeltur. Var litt spent, for det er mange måneder siden sist. Ifjor sommer syklet jeg en mil flere ganger i uka. Men sannelig gikk det fint å sykle i dag! Humøret ble litt bedre også. Men jeg synes at jeg ble mer sulten utover dagen enn jeg pleier å være?

Mosjon
Syklet en drøy mil.

FROKOST
En kvart omelett og en avokado. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En kvart omelett igjen. Og en bit til. Og litt gulost. Og litt kakaokrem med mandler. Kosttilskudd, vann og grønn te.

ETTERMIDDAGSKOS
Kakaokrem og te. Vann.

MIDDAG
En kyllingfilet, litt brokkoli. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Fire flak Lindts sjokolade og en kopp kaffe.

Ble så merkelig sulten i kveld … damehormoner kanskje?

KVELDS 1
En avokado med rekesalat, vann og urtete

KVELDS 2
Noen biter økologisk brie, strimlet gul paprika, fire skiver kalkunpålegg. Og valnøtter. Vann.

Ingen kommentarer: