mandag 9. mai 2011

2011. Uke 19, mandag: En ny uke, men få ambisjoner

Motivasjonen er ikke helt på topp, etter en litt kaotisk helg. Jeg kjøpte inn et knekkebrød som er melke- og glutenfritt, for å prøve ut om jeg kunne bruke det "attåt" (7 karber pr plate). Men med dårlig tid, en del sosiale forpliktelser og dårlig søvn i helgen, ble det nok for mye inntak av knekkebrød. Og motivasjonen sank, så det ble både mørk sjokolade og nøtter på kveldstid. Ikke mye, men nok til å gjøre utslag på vekten … Sukk.

Morgenvekt: 98,2 kilo

FROKOST
To kopper kaffe special (med kakaopulver og kokosmelk), vann og kosttilskudd.

LUNSJ
Eggerøre, fårepølse, orange agurk, majones. Et knekkebrød med smør. Vann, kosttilskudd. Grønn te.

Urtete.

MIDDAG
Pølser, spinat og litt kålrot. Et knekkebrød med smør. To knekkebrød med middagsrester fra i går. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe special, litt mørk sjokolade og to paranøtter.

Urtete, vann og kosttilskudd ved sengetid.

1 kommentar:

Live sa...

Hei! jeg går selv på lavkarbo, noe jeg har gjort i en uke nå. har brukt ketostix i to dager nå, og resultatet blir alltid mørkelilla. betyr det at jeg helt sikkert er i ketose (og også muligens dehydrert), eller kan det bety at jeg bare er dehydrert og ikke nødvendigvis i ketose?