lørdag 10. oktober 2009

Uke 69, dag 5: En ok uke




Mens forrige uke var preget av mye fysisk aktivitet og lite stress, har denne uken vært litt mer med mentalt stress og mindre fysisk aktivitet. Det ser jeg på magen min, som buler ut i kveld …

Morgenvekten: Har holdt seg mellom 90,6 og 91,3 kilo.

Når jeg er på et sånt platå må jeg minne meg selv om at jeg faktisk har veid 108 kilo. Og at jeg veide 105 kilo da jeg startet ketolysekuren … Den vekten jeg står sånn fast på nå er en "kjent" vekt, det vil si jeg veide dette i noen år - "på vei opp".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Hvordan går det? :) Ser du ikke har blogget på et par dager!

Stå på!

hilsen Kathleen :)

Anonym sa...

Nå er det flere uker siden du var "hjemme" i bloggen din. Går det bra med deg? Jeg er sikker på at du klarer å komme på rett vei igjen om du har vært på en liten bærtur.
Klem fra Sissel O. som savner sin favorittblogger :-)

Fru Løvetann sa...

Heisann Kathleen og Sissel O.

Takk for interesse og hyggelige hilsener!

Ja, jeg har liksom "falt av" bloggingen og det er lenge siden jeg var innom her. Manglende vekttap og manglende motivasjon er nok blitt en negativ spiral. Jeg holder meg til riktig mattype, og er fornøyd med hvordan jeg har det på lavkarbo. Men jeg spiser for mye …

Kjempekoselig at jeg ikke er glemt, tusen takk skal dere ha! og klemmer fra
Fru Løvetann