onsdag 4. mars 2009

Uke 38, dag 3: Vekten kryper et mikroskritt nedover






Morgenvekt: 92,9 kg. Det var bra, og det er jo 100 gram ned til tross for at jeg spiste normalt i går. Kan jeg tro at det nå vil løsne litt, og at det ikke bare er tom mage på grunn av mageproblemer som i forrige uke? Det hadde vært deilig å se litt resultater, det må jeg innrømme.

FROKOST
Omelett med egg, creme fraiche, revet ost, mandelmel, bakemiks fra ketolyse og krydder. Agurk og gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.
Det var så godt at jeg måtte ha med mer, så jeg spiste den andre halve også.

LUNSJ?
Husker ikke om jeg spiste lunsj. Kankje kakaokrem? Kanskje lammerull og ost? Kanskje bare mandler eller valnøtter? Vann, kosttilskudd og grønn te, i alle fall.

MIDDAG
Kokt kyllingfilet med dampet brokkoli, vårløk og saus av hakket purre og ingefær, stekt i olje. Kosttilskudd og vann.

KAFFE
En kopp kaffe og en porsjon kakaokrem med to flak Lindts.

KVELDS
Tre skiver lammerull med tre skiver Jarlsberg. Mandler.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: