fredag 25. juli 2008

Uke 6, dag 5 på den lange veien til et lettere liv: Endelig minus 5 kg

Sov litt for lett i natt og våknet en del. Men endelig, etter nesten 6 uker, er de første 5 kiloene borte:
- Morgenvekten viste 100 blank i dag. Og da er det "bare" 30 igjen …

Har fått kommentarer i dag om at det sees på meg at jeg har gått ned - det gjør godt for sjelen når jeg (underlig nok) ikke lenger føler den forskjellen med det jeg har gått ned siden 16. juni.

FROKOST
Vanlig eggerøre (se høyre kolonne) med salami, majones og agurk. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
En avocado med en halv pakke krepsehaler og majones. Kosttilskudd, vann, grønn te.

Vann og grønn te utover dagen. En kort sykkeltur på 5 km.

MIDDAG
Ferdige kyllingbiter og salatrester fra i forgårs, samt litt rømme. Kosttilskudd, vann.

Urtete, et par sjokoladeflak.

Merker at gårsdagen satte meg litt ut av rytme, for i kveld ble det
KVELDSMAT I TO OMGANGER
Først noen spiseskjeer med fleskepølse (!), uten noe annet enn vann attåt. Hadde ikke tenkt å spise mer.
Men så ble det et halvt brokkolihode (middagsrest fra i forgårs) varmet i mikroen med nøkkelostskiver oppå og noen skiver salamipølse ved siden av. Masse Seltin og litt majones. Alt for mett etterpå … Uvanlig å overspise på ketolyse.
Og selvfølgelig: Kosttilskudd, vann, urtete.

Rosalilla stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: