onsdag 6. april 2011

2011. Uke 14, onsdag: Tror jeg er på rett spor …





Har ikke kommet i gang med trimsykkelen ennå, men snart …

Jeg har kuttet sterkt ned på melkeprodukter, og det kjennes ut som magen er mindre oppblåst. Og så må jeg klare meg uten kveldsmat, det blir et spørsmål om selvdisiplin. Jeg må få tilbake motet og troen på at jeg har selvdisiplin, i steden for å bare gi meg selv lov til å følge munnens lyster. Selv om jeg ikke gjør de helt store utskeielsene, hindrer det vektnedgang når jeg av og til tar en rugsprø eller spiser kveldsmat. Skal jeg gå ned i vekt, så må det være noen saker jeg nekter meg selv å putte i munnen også. Jeg har vel ubevisst tenkt at på lavkarbo/ketolyse, kan jeg kose meg hele tiden og likevel gå ned. Vel, jeg gikk ned til 88 kilo og var optimist. Så har jeg vært oppe i 102 kilo denne uken … :-( Nå er det nok også noe medisinbruk som har ført til den siste vektoppgangen, men likevel: Det er jeg som har ansvar for å få skuta på rett kjøl. Så nå er det skjerpings og fokus!

Morgenvekt: 99,8 kilo

MORGEN
En stor kopp kaffe med den siste fløteskvetten. (Nå skal jeg gå over til Cocosa eller svart kaffe …) En kopp base-te. Vann og kosttilskudd.

SEN FROKOST
Eggekake med rester av brokkoli og majones, selleristilk, lammerull, agurk og et par små tomater. Vann og kosttilskudd. Urtete.

SEN LUNSJ
Litt baconkrisp. Vann, te og kosttilskudd.

MIDDAG
Kjøttdeig og kål, stekt og krydret. Jukseris av blomkål og smør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
To kopper kaffe med cocosa, en liten bit mørk sjokolade og valnøtter.

NATTMAT
En spiseskje Cocosa med noen mandler. Vann, kosttilskudd og te.

Ingen kommentarer: