tirsdag 5. april 2011

2011. Uke 14, tirsdag: Litt optimist

Det viser seg at medisiner og preparater jeg har tatt i sykeperioden ikke er bra på lavkarbo. Kan noe av vektøkningen min skyldes bruken av disse? I så fall kan det være drahjelp til å gå ned, nå når jeg er frisk … :-)

Rakk ikke å veie meg i morges, så det får vente til i morgen tidlig.

MORGEN
To kopper kaffe med bare litt fløte i. Jeg må prøve å gå over på Cocosa i kaffen, kommer vel til å venne meg til det etter hvert.

FROKOST
En bit eggekake og to skiver tunge.

LUNSJ
En boks makrell i tomat og en avokado. En liten skål hasselnøtter. Vann og base-te. Kosttilskudd.

MIDDAG
En stekt kyllingfilet, blomkål, saus. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe, noen flak av mørk sjokolade og valnøtter.

KVELDS
Et glass rødvin, urtete. Vann og kosttilskudd.

Ingen kommentarer: