onsdag 27. april 2011

2011. Uke 17, onsdag: Kryper litt ned.



Jeg er veldig i stuss på hva jeg vil gjøre med maten nå. I går skeiet jeg ut, med to brødskiver. Men jeg har egentlig ikke lyst til å ta "lavkarbopause" likevel, er redd for å miste de andre fordelene med dette kostholdet.

Morgenvekt: 98, 6 kilo

MORGEN
Kaffe med kakaopulver og fet kokosmelk. Vann og kosttilskudd.

FROKOST
Eggerøre med bacon, rekesalat, majones, orange paprika og fennikel. Vann og kosttilskudd. Te.

MIDDAG
Viltgryte og salat. Vann og kostilskudd.

KAFFE
Kaffe med kakao og fet kokosmelk. En bit mørk sjokolade. Vann.

2 kommentarer:

Frk. Løpeskjørt sa...

Ikke ta pause!
Man føler seg bare så oppblåst og fæl i den pausen likevel, at det er ikke så morsomt og deilig som man så for seg. :o)

Fru Løvetann sa...

Hei Toneklone,

takk for kommentar. :-)
He-he, det er altså ikke for å ha det morsomt og deilig at jeg vurderer en pause! Det er fordi jeg har fått tips om at vekten kanskje ikke går ned fordi jeg har vært så lenge på lavkarbo/i ketose at kroppen har vent seg til det. Sånn at karbotilførsel blir en slags "restart" av systemet.
Jeg vet ikke om den teorien er riktig, men Skaldeman har visstnok beskrevet det som en "sommer"? (Må sjekkes opp.)