onsdag 20. april 2011

2011. Uke 16, onsdag: Nå kjennes det ut som det går riktig vei, ja!





Det ble sent i går kveld, men jeg fikk sove litt utover morgenen. Når kroppen venner seg til mindre mat, og jeg unngår både melkeprodukter og nøtter - kanskje dette blir en suksess?

Morgenvekt: 97,8 kilo. Det er fint å gå ned 400 gram fra i går, håper det holder.

MORGEN
En kopp kaffe spesial … Vann, kosttilskudd.

FROKOST
Eggerøre med kokosmelk og løk, stekt bacon, en selleristang, agurk og majones. Te og vann.

MIDDAG
Stekt pølse og spinat. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
To kopper kaffe spesial og en halv Atkinsbar.

Vann, te og et glass rødvin utover kvelden. Urtete ved sengetid.

NATTMAT
Fire skiver okserull med noen ss rekesalat (den med 2 karber/100 g). Vann og kosttilskudd.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dette var en fristende dagsmeny :-)

Flinke Fru Løvetann. Fint på sporet igjen.

Fru Løvetann sa...

Heisann Sissel

Takk for kommentar!

Ja, jeg synes jeg har grepet igjen nå. På maten, i alle fall. Men resultatene er liksom ikke helt som jeg ønsket. Håpet er der likevel!

Hvordan går det med deg? Skal innom og kikke på bloggen din nå.