mandag 25. april 2011

2011. Uke 17, mandag: Påsken er nesten over





Påskedagene har vi hatt besøk, og jeg har ikke hatt helt full kontroll på maten. Så det har nok vært litt smør/fløte eller nøtter/mandler i noen retter, men ikke noe mengder å snakke om. Synes jeg har vært meget behersket og fulgt opplegget 97%. Ikke noe godteri, ikke noe for-mye-spising, ikke noe mer enn et par glass vin om kvelden. Jeg har også beveget meg mer enn vanlig. Og jeg fatter ikke hvorfor vekten da viser så mye; jeg trodde faktisk at jeg ville ha gått ned.

Morgenvekt: 98,8 kilo


FROKOST
Eggerøre med bacon, rekesalat og avokado. Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
Middagsrest fra i går; litt kylling i appelsin- og mandelsaus. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Lammestek med saus og rosenkål. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Utskeielse med krem, bær og mørk sjokolade. Svart kaffe.

KVELDEN
Rødvin, vann, urtete. Kosttilskudd ved sengetid.

Ingen kommentarer: