tirsdag 19. april 2011

2011. Uke 16, tirsdag: Løsner det?




Selv om jeg var litt sulten i går kveld og da jeg la meg, sov jeg veldig godt i natt. Og det lønte seg å ha litt selvdisiplin, for vekten gikk ned med 800 gram. :-)

Morgenvekt: 98,2 kilo
Jeg har fortsatt litt igjen til jeg er tilbake på vekten jeg hadde ved årsskiftet. Og 10 kilo ned til der jeg var for et par år siden …

MORGEN
En kopp kaffe spesial laget av pulverkaffe, kakaopulver, ekte vanilje og fet kokosmelk - nam!
Vann og kosttilskudd.

FROKOST
Eggerøre med brokkoli, tunge, selleristilk, avocado og majones. Vann, te.

LUNSJ
Rester av eggerøre, med rekesalat. Vann, te og kosttilskudd.

MIDDAG
Kylling med garnityr av stekt løk, fersk ingefær og stekte baconbiter. Most avokado med sitron og pepper. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe spesial. Et par biter mørk sjokolade.

UTOVER KVELDEN
Et lite glass rødvin, vann, te og kosttilskudd.

Ingen kommentarer: