lørdag 16. april 2011

2011. Uke 15, lørdag: Ups! Baconkrisp er fa'li, det …





Jeg føler meg så mye bedre i kropp og sinn etter at jeg kuttet ut melkeprodukter. Er det tilfeldig? Jeg er mindre stiv i kroppen, følger liksom mer med i bevegelsene. Og hodet kjennes klarere, som om jeg er kommet ut av skodda … Er det innbildning? Humøret er bedre, energien er bedre, livet kjennes bedre. Er det tilfeldigheter, våren - eller har jeg en slags intoleranse for melkeprodukter som har ødelagt for meg? Tiden vil vise. Jeg fortsetter i alle fall med dette, inntil videre.


Jeg spiste en hel pose baconkrisp i går kveld, og det er nok det som gjorde utslag her:
Morgenvekt: 99,2 kilo
Men det kan også være at jeg har vært litt raus med mandler og paranøtter …

MORGEN
En kopp kaffe med kakaopulver, vanilje og fet kokosmelk. Kosttilskudd og vann.

FROKOST
Eggekake med blomkål, avokado, agurk, rekesalat (med 2 karber) og dill.
Og så fire paranøtter og en ss Cocosa.
Vann og te.

LUNSJ
Rester av eggekake, avokado, rekesalat og basilikum
Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Foliebakt sei med grønnsaker i ovnen (etter inspirasjon fra Hexebergs oppskriftbok, men i ovnen mye lenger enn hun anbefaler). Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Kaffe med kakaopulver, vanilje og fet kokosmelk.

Utover kvelden rødvin og nøtter, vann og urtete …

Ingen kommentarer: