mandag 4. april 2011

2011. Uke 14, mandag: Mange utfordringer …




Etter mange forviklinger og en sykdomsperiode, er livet mer normalt. Men ikke vekten!

Morgenvekt: 100,6 kilo.

Og jeg var oppe i 102 kilo forrige uke, da jeg ikke skrev noe her på bloggen.

Når jeg leser innleggene fra den tiden da jeg gikk ned i vekt, ser jeg at jeg hadde best resultater i den perioden jeg kuttet melk. Så nå må jeg i gang med litt bevegelse (sykling) og kutte ned på melkeprodukter. Og ikke minst; ha bedre fokus.

MORGEN
2 kopper kaffe med fløte.

FROKOST
Eggerøre med bacon og brokkoli fra gårsdagens middag. To skiver tunge. Agurk og en selleristang. Majones. Vann og kosttilskudd, base-te.

LUNSJ
En boks sardiner i olje og en avokado. Vann og kosttilskudd. Hasselnøtter. Kanel-te.

MIDDAG
En kyllingfilet, stekt med Provencekrydder, brokkoli med smør, hjemmelaget saus av egg og smør. Vann, kosttilskudd.

KAFFE
En bit mørk sjokolade og noen valnøtter.

OM KVELDEN
Vann, te, et glass rødvin, kosttilskudd.

Ingen kommentarer: