mandag 18. april 2011

2011. Uke 16, mandag: Da kutter jeg nøtter og mandler




I går ble det mye småspising av nøtter og mandler. Skaldeman skriver i sin bok, så vidt jeg husker, at han ikke gikk ned hvis han spiste slikt. Jeg har problemer med å begrense meg, så nå får jeg kutte det helt ut en periode.

Jeg har kuttet ut melkeprodukter og føler meg på alle måter mye bedre. Har mer energi, klarere hode, mindre smerter. Men går ikke ned! :-( Er det på grunn av mandler og nøtter? Eller er det noe annet?

Det eneste melkeproduktet jeg har fortsatt med er smør. Kanskje det får utgå inntil videre …? Jeg kan bruke Cocosa og olivenolje.

Morgenvekt: 99 kilo

MORGEN
En kopp kaffe med kakaopulver, ekte vanilje og fet kokosmelk.

SEN FROKOST
Eggerøre med kokosmelk, tomater og middagsrester, en halv avocado, agurk, tunge, rekesalat, agurk og persilledryss.
Vann og kosttilskudd. Urtete.

SEN LUNSJ
Eggerøre fra i morges, agurk og majones. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
En stekt kyllingfilet og brokkoli. Hollandaiselignende saus, laget av Cocosa, eggeplomme, sitron og fet kokosmelk.

KAFFE
En kopp kaffe spesial, som i morges.

Et glass rødvin. Må nå holde meg til bare ett, selv om jeg av og til har lyst på to!

KVELDS
En stor bit agurk. Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: