tirsdag 25. mai 2010

Uke 102, dag 2: Tenker positivt igjen





Morgenvekt: 95 kilo. Det er omtrent samme vekt jeg hadde for 80 uker siden, etter 20 uker på ketolyse. Men det er tross alt ca 13 kilo mindre enn for litt over to år siden, og det er 10 kilo mindre enn da jeg startet på ketolyse. OG IKKE MINST: det er på vei ned igjen, tenker jeg. Dette har vært på er et dumt toppunkt som jeg skal lære av.

Jeg tenker nå: Minus Atkinsbarer, minus mandler, minus overspising. Mindre meieriprodukter. Ellers mye som det har vært. Fokus, kontroll. Tenke slik jeg tenkte den første tiden. Jeg har det jo i meg!

FROKOST
Eggerøre med litt kokosfløte, bacon. Agrk, basilikumblader, majones. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Et par biter eggekake med rødbetesalat. En selleristilk. Vann, kosttilskudd og grønn te.

FØR MIDDAGEN
Et eggekakestykke med majones og fårepølse. Vann.

MIDDAG
En elgkarbonade med soppstuing og brokkoli. Saus, rømme og smør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Tre flak Lindts, tre valnøtter, to kopper kaffe med fløte.

KVELD
Urtete, vann, kosttilskudd.

Ingen kommentarer: