onsdag 12. mai 2010

Uke 100, dag 3: It's all about focus!

Minner meg selv om dette mottoet, som jeg brukte de første månedene på ketolysekuren:
It's no hocus pocus, it's all about focus.
Det er så sant! Jeg må ha fullt fokus på vektnedgang, den kan ikke summe og gå i bakgrunnen. Det er ettertrykkelig bevist.

Men mange ting skjer i livet mitt, hendelser og forhold som tar tid og krefter. Da mister jeg fokus. Nå skal jeg prøve å puste dypt, fokusere på å "være i kroppen" - så får vi se om ikke det går seg til. Innenfra og ut, liksom.

FROKOST
Eggepannekake. Har veid ingrediensene og skal prøve å regne ut hvor mange karber den inneholder. Er redd for at jeg har lurt meg selv i månedsvis. Jarlsbergost og roastbiff. Majones. Jordbær med rømme. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

Ingen kommentarer: