lørdag 22. mai 2010

Uke 101, dag 6: Stillstand … :-(




Morgenvekt: 96,3 kilo. Uff, dette er ikke kjekt.


FROKOST
Noen stykker eggekake, delt i to for å få dem til å virke som mere mat. Leverpostei med rødbete på de fleste og kremost med dill som pålegg på den siste. (Etterpå leste jeg at det var MYE karbohydrater i denne leverposteien, så det ble vel siste gang på lenge.) Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
En kotelett fra i går. Tror også at jeg tok en skje cocosa. Vann, kosttilskudd og grønn te.

Tror også at jeg tok noen mandler … og noe mer?

MIDDAG
To og en halv elgkarbonade, pluss kokt kål. Smør på kålen og persille på karbonadene. Vann, kosttilskudd.

KAFFE
Fem flak Lindts og fem valnøtter, en kopp kaffe med fløte. Vann.

Er ikke sikker på om jeg spiste kveldsmat eller om jeg klarte meg uten. Kanskje noe fløte eller cocosa? Eller noe annet? Uansett var det i alle fall ett glass rødvin i løpet av kvelden. Og vann og urtete + kosttilskudd ved sengetid.

Ingen kommentarer: