søndag 23. mai 2010

Uke 101, dag 7: Littegrann nedgang :-)






Morgenvekt: 95,5 kilo. Heldigvis at det løsner litt nå, da! Kanskje er det fordi jeg har sovet så godt? (Jeg tok sovetablett i går kveld …) Eller er det fordi jeg nå har vært mer fokusert?

Prøver å redusere bruk av melkeprodukter og Atkinsbarer og Cavalier … Jeg har sett på lavkarboforumet at noen tar opp sukkeralkoholene fra kunstig søtete produkter som f.eks. Atkins-bar - og dermed er de ikke lenger "lovlig vare". Jeg tror dessverre at jeg sannsynligvis er i den gruppen, for jeg har en følelse av at de ødelegger for meg.

Prøver også å spise mindre, men det er vanskelig.

FROKOST
Egg og bacon med klippet dill. En stilk selleri. Agurk og majones. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Eggerøre og bacon med persille og majones. Vann, kosttilskudd og te.

MELLOMMÅLTID
Vispet krem med vanilje (ekte pulver) og økologisk kakaopulver, samt noen få valnøtter. Vann og en kopp Rooibos-te.

MIDDAG
Kylling i saus av eplejuice med appelsinbiter, mandler etc. (oppskrift fra Fedon). Brokkoli. Spiste mer enn det som vises på bildet. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Fire flak Lindts-sjokolade og fire valnøtter. Kaffe med fløte og vann.

Ingen kommentarer: