fredag 21. mai 2010

Uke 101, dag 5: Klarer å skjerpe meg noe, i alle fall







Morgenvekt: 96,3 kilo. Uff.

Men det kjennes ut som om jeg har litt mer fokus nå. Det går rette veien, tror jeg. Jeg prøver å tenke på hva jeg gjorde riktig i den tiden jeg gikk ned. Jeg må da kunne finne tilbake til dette? Kan sjekke med bloggen også, men det er liksom så tungvint.

FROKOST
To delte stykker eggepannekake. Det ene med rømme og fårepølse, det andre med smør og blåskimmelost. Tenkte at hvis jeg spiser noe med sterk smak, så er det kanskje greit å spise mindre - at munnen liksom blir mer "fornøyd". Men spiste likevel mandler etterpå - 19 gram. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Et stykke eggepannekake med majones, fårepølse og bailikumblad. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
En og en halv kotelett (med brun posesaus - fysj?) Kokt brokkoli, rømme. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Fem flak Lindts og fem valnøtter. En kopp kaffe med fløte.

KVELDS
To biter eggekake (delte) med dillost og basilikumblad. Rødvin, vann.

Urtete, vann og kosttilskudd ved sengetid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så flink du er å står på om igjen og om igjen! Du burde være stolt av deg selv! Men jeg lurer på en ting: hva er Lindts ? Er det sjoko av noe slag og hvor får man kjøpt det? hilsen mari

Fru Løvetann sa...

Hei Mari

Takk for hyggelig kommentar!!!

Lindts sjokolade er pakker med tynne sjokoladeflak (på bildet, sammen med valnøttene) som man får kjøpt på tax-free. Det er 70%-sjokolade. De heter egentlig "Lindt Excellence Thins". Jeg hamstrer når jeg er ute og flyr, og får venner til å kjøpe for meg ellers. De koster omtrent 55 kroner pr pakke, som varer leeeenge hvis man bare tar noen få flak. Se her (hvis lenken virker?):
http://www.dutyfree.no/trn/trncms.nsf/pages/sukkervarer_sok?open&dbs=68540DA5A328D400C12574A30060B5CD

Vennlig hilsen fru Løvetann

Anonym sa...

takk for svar:) fant ikke akkurat den du skrev på siden men... kan du legge ut et bilde av den? hvor mange karb har den?