mandag 24. mai 2010

Uke 102, dag 1: Er jeg over den verste kneiken?




Morgenvekt: 95,6 kilo. Det er 100 gram opp fra i går, men neppe viktig.

Jeg tror at jeg er over den verste kneiken når det gjelder ulvehunger og lyst på Atkins-sjokolade og mandler. I dag har i alle fall gått rimelig bra. Det kjennes rolig i kroppen. Tror jeg skal prøve å ta en liten lur når jeg er trett, det hjelper kanskje.

FROKOST
En kopp kaffe med fløte, vann og kosttilskudd

LUNSJ
Egg iblandet kål og kjøttdeig (middagsrester), majones og persille. Vann, kosttilskudd og grønn te.

LUNSJ II
En skål vispet kremfløte med økologisk kakaopulver og ekte vanilje. Noen valnøtter. Vann og Rooibos-te.

Base-te.

MIDDAG
Kyllingfilet med appelsin- og nøttesaus, brokkoli. (Oppvarmede rester fra i går.) Vann. Glemte kanskje kosttilskuddet?

KAFFE
Fire flak Lindts og fire valnøtter. To kopper kaffe med fløte.

Ingen kommentarer: