fredag 14. mai 2010

Uke 100, dag 5: Pyton dag!

Våknet stiv og fæl, med giktsmerter. Og har faktisk ramlet av kuren i dag. Dette har vel knapt skjedd før: Jeg har spist tre brødskiver i løpet av dagen! :-( Når jeg har så vondt i kroppen, da mister jeg taket på meg selv. Underbevisstheten min tror at mat vil hjelpe … Merkelig, det der.

Selv om jeg i hovedsak har spist de vanlige hovedmåltidene har jeg fylt på med disse tre brødskivene, en Cavaliersjokolade, bær meg fløte og mandelgnafling. Nå er jeg overmett og smågulper … og lite fornøyd med meg selv.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Iler til med trøsteklem og sier at gårsdagen ikke betyr noe som helst i den store sammenhengen. Hvis de brødskivene hjalp på følelsen og vondtene akkurat da, så var de vel unnskyldt.

Huff, så vondt når kroppen verker og ikke vil. Ønsker deg masse deilig sol og varme. Det pleier å hjelpe når jeg sliter med skrotten. Det er også godt å koble av fra mas og jag, så jeg ønsker deg en stille og deilig 17.mai-helg :-)

Fru Løvetann sa...

Tusen takk for trøst og klem og proporsjoner og gode ønsker! Det er så hyggelig med en sånn hilsen!

I dag har jeg syklet 8 km før frokost. Men ble så forsinket på turen at klokka ble nesten to før jeg fikk frokost. Ikke noe stort problem i utgangspunktet, for jeg er jo ikke sulten. Men når jeg først begynner å spise, får jeg jo ulvehunger! Så jeg spiste mye mer enn jeg burde … :-(

Men det skal nok gå seg til etterhvert. Jeg må fortsette med syklingen. Det er jo mitt ansvar og mine valg som avgjør hvordan kroppen skal få det.

Nå skal jeg kikke innom bloggen din og se hvordan det går med deg … (vosj!)