lørdag 6. juni 2009

Uke 51, dag 6: Vanskelig å ta tak i meg selv igjen









Våknet med en fast overbevisning om at jeg skal klare å skjerpe fokuset og komme på rett kurs. Men det er vanskelig …

Morgenvekt: 90,3 kilo. (Etter å ha vært på do to ganger …) Fint om det kan gå nedover nå for jeg trodde aldri jeg skulle komme over 90 igjen …

FROKOST
Det ble komplisert i dag; først skulle jeg spise eggepannekake med reker og majones, men rekene var dårlige. Så det ble eggepannekake med spekeskinke, gul paprika og rømme.
(Spekeskinken er et feilkjøp, jeg skulle ha fenalår. Har jo kuttet ut svinekjøtt på grunn av gikta. Men nå ble det til frokost, da.)

Tenkte nøye gjennom hvor mye eggepannekake jeg skulle forsyne meg med, men jammen falt jeg for fristelsen til å ta et ekstra stykke (med rømme og basilikum) etterpå. Bare fordi jeg satt og leste avisen og koste meg …
Kosttilskudd, vann og kaffe. Og en ekstra kopp kaffe med fløte.

LUNSJ
Et stykke eggepannekake med Jarlsbergost, kjøttpålegg og gul paprika. Kosttilskudd, vann og grønn te.

LUNSJ II
Baconkrisp! Og vann.

Mosjon
Syklet 4 kilometer, rolig.

MIDDAG
En kotelett, kokt brokkoli med smør og urtesalt, smørfrest ingefær- og purreblanding. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
En stor porsjon jordbær med fløte, halvannen kopp kaffe.

KVELDS
En stor porsjon jordbær med fløte igjen.

KVELDS II
To ruller lammerull med Jarlsbergost, majones og gul paprika.

Et glass rødvin.

Ingen kommentarer: