mandag 25. februar 2019

Mandagsveiing etter 8 uker

Litt skuffende i morges at jeg var gått opp 200 gram fra gårsdagen, så ukevekten ikke ble den lavest registrerte vekten i uken …

Men jeg må være glad for at vekttapet tross alt likevel er 0,8 kilo denne uken. Og 8,7 kilo totalt på 8 uker. Og under 20 kilo igjen.

At jeg ikke har gått ned mer har vel kanskje å gjøre med at jeg har vært så sulten de siste kveldene at jeg har spist 2-3 kokte eller posjerte egg med majones rett før jeg la meg. Så har jeg tatt en rute mørk sjokolade eller to pluss noen nøtter til ettermiddagskaffen. Hvor teit er det ikke å øke kaloritallet på egen hånd når jeg faktisk betaler for 14-dagers diettpakker med kalori- og karbohydratredusert mat? Men det er vanskelig, når man er sulten og litt "spiss" i humøret.

Ingen kommentarer: