mandag 11. februar 2019

Litt dårlig progresjon utfordrer meg

Mandagsvekten er 99,4 kilo. Jeg hadde håpet på mer nedgang. Men jeg bør jo være fornøyd; det mangler bare 100 gram på 7 kilos vekttap!

Denne uken har kanskje ikke vært helt som den skal være, ikke så balansert. Noen dager har jeg vært mer sulten og litt irritert på familien. Andre dager har jeg ikke fått spist opp brødrasjonen før ved middags- og kveldstider, og er irritert på meg selv fordi jeg har spist så sent på dagen.

De første to ukene (fra 7. januar) var jeg på ekstrem lavkalori og lavkarbodiett (den som heter nr 2 på Din Helsemats nettbutikk). De neste to ukene var på en litt mindre ekstrem variant. Nå er jeg inne i en periode med ekstrem lavkalori og lavkarbo igjen. Det kan hende det er lurt å veksle mellom disse? Eller skal jeg fortsette med den strengeste løsningen i noen måneder til? Jeg vet ikke hva som er best.

Jeg har beveget meg bra denne uken. Kanskje ikke sovet så godt. Men kjenner at ketose gjør kroppen godt og at jeg har mer energi.



Ingen kommentarer: