fredag 15. februar 2019

Det går greit

Morgenvekten i dag, fredag er 98,9 kilo. Det er tilfredsstillende.

Jeg har valgt en av de ekstreme lavkalori og lavkarbopakkene fra Din helsemat. Det betyr at jeg er litt småsulten enkelte dager. Jeg spiser da litt nøtter og litt 90% sjokolade innimellom.

Så har jeg prøvd en av pakkene som ikke var så ekstrem, men da følte jeg at det ble for mye brød - selv om vekttapet var helt greit.

Ferdigpakker som slankekur er nesten skremmende enkelt. Nå tror jeg at jeg vil flytte målet; får større ambisjoner.

Opprinnelig ville jeg ned til 88 kilo. Men nå har jeg begynt å tenke på at jeg kan klare å komme ned til en mer normal vekt? Hvis jeg kunne etablerer meg på 78 kilo, ville jeg hatt en BMI i kategorien "overvekt" i steden for "fedme".

Utfordringen blir å holde seg der – som det fremgår av min vekthistorie har jeg det samme problemet som de fleste andre som en gang har lagt på seg.

Men det er langt frem …


Ingen kommentarer: