fredag 19. februar 2010

Uke 87, dag 5: Dette har vært en veldig middels uke






Morgenvekt: 93,4 kilo. Så jeg roter rundt i det samme vektområdet på ørtende måneden. Jeg ligger nå på samme vekt som i uke 37 på kuren, og har i mellomtiden vært helt nede i 88 kilo. :-(

Oppsummert har dette vært en veldig middels uke. Jeg går ikke ned, men det blir heller ikke noen sprekker. Spiser bare jevnt for mye og burde sannsynligvis kuttet kraftig ned på meieriprodukter. Trener ikke, sliter med søvn og humør - men mister likevel ikke motet på at jeg skal lykkes etterhvert. Og jeg er tross alt takknemlig for at jeg veier mye mindre enn for et par år siden …

FROKOST
Eggepannekake med smør, ost og fenalår. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.
Pluss litt mandler.

LUNSJ
Litt mandler, kosttilskudd, vann og te.

MIDDAG
Gourmettorsk stekt i ovn med rømme, krydder og revet pepperrot. Lokk av hakekde nøtter og mandler, samt Jarlsbergost. Kokt blomkål. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Fem flak LIndts og fem valnøtter. Kaffe. Vann.

KVELDS
Tre ostechips med smør og lammerull. En bit creme chérie-ost. En halv Atkins Advantage-bar. Vann og kosttilskudd.

Rødvin og urtete.

Ingen kommentarer: