onsdag 3. februar 2010

Uke 86, dag 3: På reise og har med niste



Morgenvekt: 93,6 kilo. Ikke fornøyd med det, men …

Trente litt i går, skal prøve å ta en liten stund tre ganger i uken.

FROKOST
Et stykke eggepannekake med smør, agurk og korianderblad. Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
Et stykke eggepannekake. Vann og kosttilskudd.

MIDDAG
Kyllingsalat på salatbar. Med karridressing. Bon Aqua.

KVELDS
To stykker eggepannekake og en Atkins Advantage. :-( Det var selvsagt alt for mye.
Vann og kosttilskudd.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Hei igjen :-) Så fint å se at du er i gang igjen. Koselig å følge med!

Hva består disse eggepannekakene dine av? Er de greie å bruke til brøderstatning?

Det er vanskelig på reise. Det er ikke så lett med lange arbeidsdager heller. Dette er en veldig hektisk årstid for meg, og nå har jeg nettopp fått varsel om overtid i dag igjen. Da har de bestilt pizza til folk. Deilig pizza, men jeg hadde blitt veldig mye mer glad for et beger med salat.. dessuten så sliter jeg med osten, men den verste luften og romlinga kommer en stund etterpå, og i morgen.

Jeg har ikke skrevet vekt de siste dagene, for den står på samme sted. Varierer mellom 82,5 til 84,5 hele tiden. Der blir jeg nok stående til jeg tar meg skikkelig sammen og begynner på en diett :-)

Jaja, lykke til på reisen :-)

Hilsen fra Sissel

Fru Løvetann sa...

Heisann Sissel

Takk for hilsen.

Du er heldig som er nederst på 80-tallet! Veldig flott resultat! Gleder meg til jeg kommer dit. :-)

Nå har jeg lagt ut litt info om eggepannekaker, er det noe for deg også kanskje? Det høres ut som du av og til får i deg mer karber enn du egentlig vil …

Klem og lykke til!