fredag 5. februar 2010

Uke 86, dag 5: Litt rar dag, matmessig


Mye på farten i dag, og det ble en litt rar dag, matmessig.

FROKOST
To kokte egg og litt agurk fra hotellet, en bit medbragt eggepannekake. Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
Medbrakt eggepannekake, to stykker. Vann og kaffe.

MIDDAG
Det meste av en pakke kyllingbiter fra Prior. (FOTO: PRIOR!)
Biter av ulike oster, selleri og orange paprika. Vann.

Fikk servert en kopp te, og omstendighetene var slik at jeg ikke kunne la være å drikke den selv om jeg kjente at vertinnen hadde søtet den. :-( Det er første gang at jeg har vært i en slik situasjon at jeg ikke kunne unngå å få i meg sukker siden jeg begynte med ketolyse, og det var en veldig opprørende opplevelse. Fysisk ubehag og lett kvalme. Så snart jeg fikk anledning til det, drakk jeg mye vann for å tynne ut.

KVELDS
Spiste mye til kvelds: kokt brokkoli, to kokte egg, mange ostebiter, paprika og selleri … Og rødvin. Og grønn te. Og vann.

Ingen kommentarer: