søndag 14. mars 2010

Uke 91, dag 7: Gledelig overraskelse med vekten!

Morgenvekt: 92,6 kilo. Det var en gledelig overraskelse!

FROKOST
To stykker eggepannekake, en pakke krepsehaler, noen ss majones og to selleristilk. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ/MIDDAG
Et stykke eggepannekake og en halv Atkins Advantage. Vann, kosttilskudd og te.

KVELDS
Fire små stykker marinert biffkjøtt, servert med noen eksotiske frukter og grønnsaker. (Tillot meg å smake på alt.) Vann, vann, vann.

FØR SENGEN
Kokt vann, kosttilskudd og mere vann.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Så koselig nyhet :-) Du fortjener virkelig den nedgangen. Gratulerer!

Selv driver jeg og sparker meg selv så godt jeg kan, for nå er det jo egentlig vår, og da er det jo litt ekstra motivasjon for å riste av seg noen kilo.

Hva var det nå vi ble enige om? Minus ti før St.Hans? He he, tenk om vi kunne få det til du..

Ha en fin uke.

Klem fra Sissel

Fru Løvetann sa...

Tusen takk for oppmuntrende ord!

Ja, av en eller annen grunn ser det ut til å løsne for meg nå. Det har gått et år uten at dette skjedde, men pytt sann - det glemmer jeg nå!

Krysser fingrene for at det løsner for deg også nå og ønsker deg en fin-fin uke!

Klem fra frua