lørdag 6. mars 2010

Uke 90, dag 6: Det går likar' no …

Morgenvekt: 94,2 kilo.

Prosjekt "bare to måltider pr dag" tror jeg skal gå rimelig bra. Kjenner at det er godt å spise seg skikkelig mett to ganger om dagen, føle seg "oppfylt" liksom. Og så er jeg jo mett til neste måltid på grunn av fettet. Da er det lettere å spise mye og sjeldent enn å spise litt og ofte. Jeg kan ta meg sammen og holde ut til neste måltid. Så nå er jeg optimist igjen!

I stedet for lunsj tar jeg kosttilskudd og te …
I stedet for kveldsmat tar jeg kosttilskudd og te …

FROKOST
Eggepannekake, lammerull, avokado. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
En stor porsjon kyllingsalat, vann og kosttilskudd.

KAFFE
Blåbær og bringebær med fløte. Kaffe med fløte.

KVELDS
Vann, rødvin, urtete.

UTSKEIELSE
Og så lurte det seg inn en pose baconkrisp i kveld også, gitt! Bare fordi det var lørdag.

Ingen kommentarer: