tirsdag 9. mars 2010

Uke 91, dag 2: Det kryyyyper sakte nedover

Morgenvekt: 93,8 kilo. Hadde håpet på litt mer utslag, altså. 100 gram ned fra i går behøver ikke være mer enn enn vanlig slingring. Men pyttsann, jeg føler meg lettere i kroppen og kjenner meg overbevist om at det går rett vei nå. Så jeg tar det til inntekt for vektnedgang! :-)


FROKOST
Et stykke eggepannekake med majones og kokt tunge. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

Litt trening

LUNSJ
En ss rekesalat på en bitteliten bit eggepannekake. (Måtte ta noe medisin, derfor lunsj!) Vann, kosttilskudd og grønn te.

Mere te.

MIDDAG
Stekt kål og kjøttdeig, krydder, rømme. Vann og kosttilskudd.

ELLERS
Kosttilskudd, vann og te gjennom kvelden.

Forbausende hvor bra det går å klare seg uten lunsj og kvelds, når man bare er innstilt på det …
Kjenner meg mer opplagt enn på lenge!

Ingen kommentarer: