mandag 7. januar 2019

Prøve ferdigmatpakker

Foto fra dinhelsemat.no
Mandag er en god dag for å starte igjen. Det er 7. januar 2019 og vekten viser 106,3 kg.

Jeg har spist og spist og spist den siste tiden. Som en narkoman. Spist så mye at det var ubehagelig i kroppen. Nå er det slutt.

Har kjøpt en 14 dagerspakke fra Din Helsemat. I den jeg valgte er det 7 små spesialbrød (som skal holde i to dager hver) og 14 små middager.  Utenom det skal jeg selv handle pålegg til de fem skivene hver dag, dessuten salat og tomat og agurk og den slags.

Den porsjonspakkede maten kom i en isoporkasse, frossen, med postens ekspressending over natten.

Den pakken jeg valgte, er både lavkarbo og lavkalori. Og den er ment som en oppstart, for å komme i ketose.

Dette blir nok enklere for meg nå, i en travel hverdag, enn å planlegge selv.

Vi får se hvordan dette vil fungere. Jeg gruer meg til sulten, til å spise mindre, til at magen må skrumpes inn. Men jeg må!

Ingen kommentarer: