torsdag 10. januar 2019

I ketose alt etter tre dager!

Dette hadde jeg ikke trodd på forhånd: Alt på onsdagskvelden (dag 3) var jeg kommet i ketose. Kjente jo en lett hodepine og litt prikkende fornemmelse, begynte å lure … Frem med ketostixen og sannelig var det utslag. Hurra! Så raskt og smertefritt!

Maten fra Din helsemat er veldig god. Har til nå spist kyllinglasagne, laks i saus og pizza. Alle tre middagene var velsmakende og smaksrike. Jeg synes de smaker bedre enn den maten jeg selv pleier å lage.

I tillegg inneholdt leveransen 7 små lavkarbobrød, som jeg da antar skal spises i løpet av 14 dager - så det blir et halvt brød hver dag. Det er satt opp 2 skiver til frokost, 2 til lunsj og 1 til kvelds. Jeg skjærer tynne skiver, så det blir flere skiver enn 10 på hvert brød. De første dagene orket jeg ikke spise opp alt, men i dag er jeg sulten og har tatt igjen det forsømte.

Vekttapet har ikke satt inn ennå, kanskje bare en halv kilo. Men det må vel komme? I dag fryser jeg; det er ofte et tegn på vekttap.

Jeg har byttet ut kaffefløten med cocosa. Ellers drikker jeg vann og farris og te.

Kyllinggryte. Foto fra dinhelsemat.no




Ingen kommentarer: