lørdag 26. januar 2019

Det går stort sett bra med ferdigmat

Denne uken (så langt) har gått fint. Jeg trives med ferdigmaten; det er så enkelt å slippe valgene. Nå er det bare pålegg som må til, og jeg prøver å holde meg til kjøttpålegg.

Funderer over dette med melkeprodukter; noen bør nok ikke ha så mye av dem og jeg kan være blant dem. For det var en erfaring fra tidligere, at jeg gikk ned når jeg kuttet dem ut. Så jeg har byttet ut kaffefløten med cocosa.

Det har vært noen utskeielser denne uken, på grunn av møtevirksomhet og sosialt samvær. Ett glass vin, noen ostebiter, nøtter med lavt karbotall og litt mørk sjokolade av typen 86% og 99%. Vekten viser nå, lørdag morgen, nedgang til 102,4 kg. Det gjør meg optimistisk og glad. Nå gjelder det å holde stramme tøyler i helgen!


Kjøttkakemiddag fra dinhelsemat.no etter oppvarming i mikro. Det smakte godt!

Ingen kommentarer: