tirsdag 22. september 2009

Uke 67, dag 2: Tar en dag av gangen



Morgenvekt: 92,9 kilo. Ikke kjekt når jeg tidligere i sommer var nede i 88! Jeg skal videre ned, og håper situasjonen snart gir meg mer rom for fokus på meg selv, kosthold og trening.

Har fått noen hyggelige tilbakemeldinger på bloggen som ga meg inspirasjon til å gjøre en innsats her igjen. Takk for oppmuntringen, folkens!

FROKOST
Eggepannekake, lammerull, majones, persille. Kosttilskudd, vann og kaffe med fløte.

LUNSJ
Eggepannekake med smør, røykelaks, majones og persille. Eggepannekake med smør og blåskimmelost. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Kyllingsalat med olje/epleeddik og en klatt rømme.

KAFFE
Tre flak Lindts-sjokolade, fem halve valnøtter og en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
En liten skål kyllingsalat. Kosttilskudd og vann

Et glass rødvin og en stor kopp urtete.

Ingen kommentarer: