mandag 21. september 2009

Uke 67, dag 1: Sliter på samme område




Nå er det lenge siden jeg har skrevet i bloggen. Det har vært litt reising og forskjellig annet som har tatt fokuset vekk. Jeg spiser lavkarbo-/ketolysemat, men det er de samme problemene som jeg har skrevet om før, bl.a. for mye mandler og nøtter + for store porsjoner.

Veier meg hver morgen, og siden forrige blogginnlegg har vekten svingt opp til 93,4 kilo på det verste. Og vært nede i 91 komma noe. Alle svingninger er stort sett veldig forklarlige utifra matinntak, saltinntak, aktivitetsnivå, søvnmengde, stress o.l. Ingen ting mystisk. Det er opp til meg å ta tak i dette, så enkelt er det.

Morgenvekt: 92,9 kilo.

FROKOST
Eggepannekake, lammerull, en avokado. Kryddergrønt og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Eggepannekake med smør og blåskimmelost. Vann og grønn te.

MIDDAG
Eggepannekake med røykelaks.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :)
Lenge siden jeg har vært innom deg.. men er nå litt spent på deg jeg..
Jeg gikk ned til 87 kg, og der har jeg vært ( litt opp o gned) siden i juni.. så kan vel påberope meg å stå bom stille jeg også nå...

Tror jeg også må få fingrene unna de mandlene og nøttene.. er vel en god grunn til at vi står stille ja..

Ønsker deg lykke til videre, og heldigvis gir vi ikke opp ;)

Klem fra Bellabo på ketolyseforumet..

Fru Løvetann sa...

Heisann Bellabo!

Så morsomt at du var innom her, for akkurat denne dagen var jeg innom og kikket på dagboken DIN på ketolyseforumet. Så flott at du ligger rundt 87 nå - gratulerer masse med det!!!

Nei, vi skal ikke gi opp. Skjerpings og fokus, litt mindre mandler og nøtter - så skal det nok løsne.

Lykke til, Bellabo!

Klem fra fru Løvetann