onsdag 29. desember 2010

Uke 133, dag 3: Tresifret alarm!!!

Morgenvekt: 100 kilo

Dette går ikke. Jeg kan ikke vente til etter nyttår med å ta skjeen i en annen hånd, men må bare begynne i dag.

FROKOST
To kokte egg, to skiver sylte, litt stangselleri, en paprikaring, majones, klipppet grønt og urtesalt. Vann og kosttilskudd. To kopper kaffe med fløte

LUNSJ
Et kokt egg, majones og urtesalt. Vann og te.

Og så brast de gode forsetter om 100% konsekvens da middagen kom på bordet:

MIDDAG
Pinnekjøtt, en liten potet, kålrabistappe og et glass juleøl.

KAFFE
Pisket krem med blåbær, multesyltetøy, sukrin og ekte vanilje. En kopp kaffe med fløte. Vann.

KVELDSMAT x 2
Ble sent, så jeg spiste vel kveldsmat to ganger, tror jeg. Begge gangene et kokt egg, majones. Den ene gangen også et halvt stykke rugbrød? Litt selleri, paprika.
Og to glass rødvin, vann, kosttilskudd og urtete.

3 kommentarer:

Dilledame sa...

Huff, stakkars deg da. Tresiftede tall vil vi ikke ha mer, og jeg er sikker på at du snart kan peke nese til det dumme tallet.

I dag har vi spist samme slags middag, og det var godt. Forskjellen mellom oss i dag er nok mest at jeg nektet å veie meg i dag tidlig.

Nå er det bare 4 dager igjen til hverdagen kommer tilbake. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Neste onsdag veier vi sikkert 2 kg mindre enn denne :-)

Fru Løvetann sa...

Heisann, Sissel

Takk for hyggelig hilsen! Fint å ha deg her, det er god støtte.

Ja, det skal bli bra med hverdag. Vi har en del besøk nå, og jeg utsettes for en del stress og synet av mye som jeg vanligvis ikke behøver å stå i mot. Hverdagen er enklere.

Spent på hvordan det går med deg etter nyttår. Vi skal klare det, både du og jeg!

Dilledame sa...

Jepp...
Vi skal ha besøk på nyttårsaften. Menyen blir helstekt biff og is med vodkatrukne bjørnebær med eggelikør til dessert. videre blir det vin osv. og badestamp inn i de små timer..
Vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha forrett ennå, men det blir sikkert noe.

Er det rart om jeg gleder meg litt til hverdagen kommer tilbake? hehe...

Godt nyttår til deg :-)