torsdag 17. juni 2010

Uke 105, dag 4: Reising og besøk påvirker maten mer enn det burde

Livet er preget av sommer for tiden; det er mye besøk til og fra andre. Det påvirker meg psykisk og trigger spiselysten. Jeg skeier ikke ut mens vi er sammen med andre, eller mens påkjenningen er der. Det er etterpå det kommer hos meg.

Den siste uken har jeg flere ganger brutt med regimet, men i lite omfang. En liten potet til noen middager, et kringlestykke til noen kaffebesøk, et par-tre knekkebrød … Og så har jeg glemt kosttilskuddene mange ganger … Hm, det var vel kanskje ikke mer enn det? Krmt - jo: Litt sånn Cavaliersjokolade og Atkinsbar-biter. Ikke mye, men jeg burde faktisk holde meg helt vekk fra det.

Morgenvekt: 94,4 kilo. I forhold til utskeielsene er det bra. I forhold til ambisjonene om vektnedgang er det ikke bra. Neste uke vil jeg begynne å sykle.

FROKOST
Kokt egg, kjøttpålegg, litt avokado. Kaffe med fløte, kosttilskudd, vann.

LUNSJ
Eggerøre av egg og matfløte og grønt krydder. Kjøttpålegg, litt avokado og majones.

Ingen kommentarer: