torsdag 3. juni 2010

Uke 103, dag 4: Føler at alt er greit, men venter på de store resultatene

Morgenvekt: 94,4 kilo. Da går det altså rette veien, selv om jeg kunne ønsket meg at det skjedde fortere og mer.

I dag retter jeg tickeren som viser vekten min. Har ikke orket å oppdatere den på to måneder … Det er ikke kjekt å ha så lang vei igjen til målet når det skjer så lite … :-( MEN JEG SKAL IKKE GI MEG! Ketolysekuren har gitt meg god helseeffekt og mattrivsel. Kropp og sjel har det bedre, og når jeg kommer i gang med syklingen må det vel hjelpe på vektnedgangen også.

FROKOST
En kopp sterk kaffe med fløte (måtte være sterk for å rydde vekk effekten av sovetabletten), vann og kosttilskudd.

LUNSJ
Eggerøre med bacon, majones og klippet løpstikke. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MELLOMMÅLTID
En hel pose baconkrisp. Ups! Og vann.

MIDDAG
En porsjon krydret grønnsakssuppe. To skiver Jarlsbergost med rekesalat. En halv skive brød med masse smør. Vann og kosttilskudd. Ikke optimalt måltid … :-(

KAFFE
En kopp kaffe med fløte. Omtrent 10 bringebær og 15 mandler, med fløte. Vann.

Ingen kommentarer: