mandag 9. januar 2012

TILBAKE TIL START PÅ 105 KILO

I julen og i tiden etterpå har jeg stadig økt karbohydrat-inntaket. Først skulle jeg bare smake på litt, unne meg litt. Så syntes jeg det gikk bra - og dermed ble det mer og enda litt mer.

Spiseforstyrrelsen ble trigget av karboene, så jeg begynte blant annet med brødspising om natten. To brødskiver. Eller fire.

I går kveld kulminerte det med kakebesøk, potet og saus til middagen, is til dessert, en hel pose potetgull i løpet av kvelden og to brødskiver med smør og syltetøy før jeg la meg.

Nå er det slutt. Dette går ikke. Jeg er tilbake til startvekten fra 2008. Riktignok med bedre helse, men likevel …

Jeg har også funnet fram Ketolyseboken igjen. Må lese meg opp for å holde fokus!


Morgenvekt: 105 kilo


Morgenmat: To krus krydret kaffe med fløte. (Krydderet er kanel, rent økologisk kakaopulver og ekte vaniljepulver.) Kosttilskudd, bl.a. fra ketolyse.



Lunsj: Egg og bacon, avokado, selleristenger, majones. Urtesalt. Vann og kosttilskudd. Grønn te.
Litt vel stor porsjon, må kutte ned.




Middag: Lammestek og spinat. Vann og kosttilskudd.


Kaffemat: Tre flak Lindts sjokolade og tre mandler. Vann. To krus kaffe med fløte.



Kveldsmat: Kavli osteskiver stekt i ovnen, hjemmelaget dip og selleristenger



2 kommentarer:

lovelyliller.com sa...

<3 lykke til i det nye året

Fru Løvetann sa...

Heisann Christina

Mange takk for hilsen!
Hyggelig å vite at noen følger med …

Riktig godt nytt år til deg også - med søte gleder og lite kvalme! :-)

Hilsen frua