onsdag 9. februar 2011

2011. Uke 6, onsdag: Ikke så veldig bra, men bedre …






Ganske mye skjer rundt meg, og jeg synes det er vanskelig å holde fokus. Har ikke sjanse til å drive mosjon, dessverre.

Morgenvekt: 97,7 kilo. Ikke overraskende, tatt i betraktning gårsdagens kveldsmat.

FROKOST
En rugsprøkjeks med smør, selleri, et egg med majones, to lammerullskiver og persille. Vann og te. Kosttilskudd.

LUNSJ
Ostekjeks laget i mikroen av Jarlsbergskiver med solsikke-, lin- og gresskarfrø. Et egg med majones. Persille. Spiste mer enn det som vises på bildet! Kosttilskudd.

MIDDAG
Røykelaks, eggerøre med majones og spinat. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
To kopper kaffe med fløte. Fem-seks tynne flak med mørk sjokolade.

KVELDS
Litt middagsrester. Vann og kosttilskudd. Urtete.

2 kommentarer:

lovelyliller.com sa...

mmm maten så i alle fall kjempegid ut! god bedring :* klem fra liller

Dilledame sa...

Ja, maten så veldig god ut. Hvordan går det nå da?

Det er så rart.. meg selv f.eks.. vet jo så godt hva jeg skal lage og hva jeg skal spise. Likevel blir det et ork å få det til. I dag viser LenaBeatrice noen ruller av skinke med avocado. Enkelt, deilig,.