mandag 7. februar 2011

2011. Uke 6, mandag: Prøver å starte på konsekvent ketolyse igjen






Jeg har fått nye ketolysetabletter og prøver å gå i gang fra i dag. Formen er ikke helt på topp, så jeg må nok vente litt med syklingen. Men maten må jeg kunne klare å ta kontroll over. Det eneste jeg savner med maten er at jeg trenger å tygge litt. Bruker tyggegummi gjennom dagen, det hjelper meg til å holde meg litt unna mandelposen.

Morgenvekt: 98 kilo

FROKOST
To kokte egg, to skiver lammerull, majones. Kaffe, te og vann. Vitamintilskudd.

LUNSJ
Ostekjeks laget av Jarlsbergost med lin-, solsikke- og gresskarfrø. Selleristenger, fårepølse og rømme. Vann og grønn te. Kosttilskudd. Og så tok jeg noen mandler til slutt …

MIDDAG
Røykelaks, eggerøre med majones, brokkoli med meierismør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Fire ruter økologisk mørk sjokolade, to kopper kaffe med fløte. Vann.

KVELDS
Et kokt egg med majones. Noen få mandler. Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: