onsdag 25. april 2012

Huff, nå er det lenge siden! Ny start har jeg utsatt og utsatt og utsatt …

Det er lenge siden jeg var på bloggen nå. Trodde nesten ikke jeg skulle komme inn, for jeg husket ikke passordet! Heldigvis var det skrevet opp. :-)

Vekten i morges: 106,5 kilo

Da har jeg altså lagt på meg igjen alt jeg gikk ned i 2008-2009, og vel så det. Det er de harde fakta.

Jeg er ikke villig til å gi opp, men ser at det er forhold i meg og rundt meg som kompliserer og forstyrrer. De gjør det vanskelig å samle seg, vanskelig å holde på fokuset som jeg trenger for å ha kontroll på mat og bevegelse. Ingen kommer til å hjelpe meg med dette, så jeg må finne løsningen selv.

Jeg har tatt kontakt med en fagperson som er villig til å hjelpe. Men jeg kan ikke be om hjelp før jeg har mitt eget grep på plass.

I'll be back!



3 kommentarer:

Dilledame sa...

Hei :-) så koselig å "se" deg igjen, kjære fru Løvetann!

Jeg har ikke noe fornuftig å si, men jeg kan jo legge igjen en klem eller to, og håpe at du finner ut av det som står i veien, og ønske deg masse lykke til med en ny start.

Anonym sa...

Heisann! håper at du starta opp med bloggen din igjenn, savna nånn som verkeli snakka fra levra om kordan det e å møt motstanda i vekta og når du finn motivasjonen til å start på igjenn! Håpa at du ser dette og at du finn lysta til å prøv ijænn! Du gir mæ motivasjon te å se at fordet om at feila så kanj æ klar det! stå på!

Fru Løvetann sa...

Mange, mange takk for oppmuntrende kommentarer! Som dere ser, har jeg begynt på'an igjen.

Jan Erik Vold var det vel som sa. "Det er umulig og vi gir oss ikke!" :-)