torsdag 1. september 2011

Enda en ny start?

Etter en litt vanskelig sommer, der vekten faktisk har vært oppe i 100 kilo, har denne uken vært ganske grei. Jeg var i ketose igjen tirsdag kveld, etter at jeg strammet litt inn fra og med mandag morgen.

I morges var vekten 98,8 kilo.

 Jeg har lagt om arkivrekkefølgen, slik at de eldste innleggene mine kommer øverst (i boksen i høyre kolonne). Jeg vil prøve å se hvordan jeg spiste i de periodene jeg gikk ned i vekt, og slik sett "følge mine egne råd".

3 kommentarer:

Helen sa...

Lykke til! Jeg skal jammen meg ta en titt selv og se hva du spiste den gang! :)

Dilledame sa...

Hei kjære fru løvetann :-) Så fint å se deg igjen her inne. Masse lykke til.
Jeg får ikke skrevet noe i bloggen min, og det er så vidt jeg får til å kommentere her.. skjønner ikkeno jeg..
For min del er alt bare bra og vekta har vært ganske snill i sommer.
Jeg følger med... klem og fortsatt lykke til.

Fru Løvetann sa...

Hei Helen og Sissel O

Tusen takk for hyggelige hilsener! Jeg blir jo litt oppmuntret av at noen "følger med", må jeg innrømme.

Helen: Har såvidt vært innom siden din, skal kikke mer for inspirasjon og oppskrifter!

Sissel: Jeg har lurt på hvordan det gikk med deg og vært litt bekymret fordi det ikke var noen aktitivtet på bloggen din. Så fint å høre at alt er bra!!!

Takk igjen, begge to!

Morgensmilende hilsen fra frua som bor her