søndag 21. november 2010

Uke 127, dag 7: - It's no hocus pocus, it's all about focus!





Litt overspising i går, bl.a. litt mørk sjokolade og en halv banan. Men på den annen side: god søvn i natt (ved hjelp av medisin riktignok)!

Morgenvekt: 96 kilo.

I dag har jeg hørt i øret mitt et motto som jeg leste på lavkarbo.no da jeg begynte på dette for to år siden:
- It's no hocus pocus, it's all about focus.
I lang tid har jeg ikke hatt riktig fokus, nå tror jeg at jeg skal klare å gripe tak i dette igjen.

Jeg vil ned i vekt! Jeg vil ned til 88 kilo igjen så fort som mulig, der jeg var i uke 49! Jeg skal klare å gå ned flere kilo før jul, slik at det både synes og kjennes! Jeg har nesten 5 uker på meg! Det handler om å spise mindre og bruke trimsykkel om morgenen og holde fokuset hele tiden. Jeg er ganske flink til å passe på karbohydratene, nå må jeg også sjekke matmengde (kalorier) og følge opp med nok trim til å øke forbrenningen. Det kan jeg få til. Yes, I can! It's no hocus pocus, it's all about focus!

FROKOST
En kopp kaffe med fløte, noen nøtter og mandler. Te, vann og kosttilskudd.

LUNSJ
To stykker eggepannekake, to skiver lammerull, en avocado, majones, kryddergrønt. Og kosttilskudd.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig med ingefær, rotselleri, pastinakk, persillerot og purre. Smør, kokosfløte og krydder. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Blåbær og bringebær med cottage cheese, fløte og ekte vanilje. Kaffe med fløte. Vann.

Ingen kommentarer: