onsdag 20. august 2008

Uke 10, dag 3 - shit!


Jeg var ergerlig på meg selv i går kveld, da jeg spiste så mye til kvelds. I lange tider har jeg jo ikke hatt behov for kvelds, så det var litt dumt å ta to kyllinglår og en bit camenbert. Egentlig var jeg ikke sulten, heller … Sannsynligvis kunne jeg tatt et par valnøtter, vann og en te - og klart meg. Vel, vel. Gjort er gjort og spist er spist. Og mine håp om ytterligere nedgang er knust, for bare se på dagens veiing:

Morgenvekt: 98,5 kg. Altså fortsatt en halv kilo over status for halvannen uke siden. 100 gram over gårsdagen. Og resultatet er fullt forklarbart utifra hva jeg har spist og gjort/ikke gjort. Så det er opp til meg selv å få bedre fokus og handle riktig!

FROKOST
Vanlig omelett, 1/3 agurk i store biter. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Mosjon
Syklet 9 km. Det var litt tungt på begynnelsen, men gikk greit etterhvert.

LUNSJ
1 kyllinglår, ost- og lammerullskiver med majones. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Røykelaks og grønn salat m majones, sitron og friskklippet esdragon.

KAFFE/DESSERT
1 kopp kaffe og 2 flak Lindts ekstra tynne.

KVELDS
Et par skiver ridderost.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Det er så mange som skriver om Cocosa, så jeg kjøpte et glass på tilbud på Life-butikken i dag. Har hatt et glass før til steking, men nå kjøpte jeg "extra virgin" eller noe sånt. Det skal kunne spises direkte, som snop. Nam! Det var knallgodt! Tok vel 3-4 teskjeer …

Urk! Nesten ikke utslag på stixen i kveld! Det skjønner jeg faktisk ikke … jeg har da ikke spist noe som er forbudt? Jeg kjenner at jeg har spist for lite grønnsaker i dag, det er det eneste. Kan det være at jeg har tisset ut alle ketonene? For jeg har tisset veldig mye i kveld, og det var såvidt jeg fikk ut noen dråper til stixen da jeg kom på den. Merkelig …

Ingen kommentarer: