tirsdag 4. februar 2020

2020. Jada. Never ending story …

Og dermed har det gått galt igjen. Mandag morgen viste vekten 106 kilo.
Altså: Jeg har lagt på meg hvert jævla av de 14 kiloene som jeg gikk ned i løpet av fjoråret.
Historien gjentar seg … og jeg går på'an igjen.

For mye-spising. Feil-spising (dvs karbohydrate). Stress-spising (dvs følelser). Alt sammen.

Jeg vet at det er helseskadelig å gå opp og ned i vekt. Og det er helseskadelig å veie så mye som jeg gjør nå. Og fysisk hemmende. Og lite pent.

Nå er fryseren igjen full av mat fra Din helsemat. Og jeg har ikke noe valg …

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei:)Du klarer det!jeg heier på deg! Ikke gi opp på deg selv !Du fortjener å føle deg bra over lang tid..Du har overspise lidelse som jeg har.Snakk med en som ikke dømmer deg.Kutt alle som dømmer deg rundt deg.Se på speilet og si dette;Jeg er en meget sterk person som har vært ....Men jeg skal klare å komme meg opp igjen og gi meg en sjanse til for det fortjener jeg":)
JEg kjenner ikke deg,vet ikke hvem du er..men jeg vet hva du går gjennom..Du er ikke alene